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List of theses with "Finesso, Roberto as relator"

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27 March 2018

[img] Simone Mattio. Valutazione preliminare del risparmio energetico in circuiti idraulici con attuatori lineari = Preliminary evaluation of energy saving in hydraulic circuits with linear actuators. Rel. Massimo Rundo, Roberto Finesso. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Civile, 2018

28 March 2018

[img] Giuseppe Basso. Feasibility analysis of the e-turbo application to a commercial diesel engine vehicle. Rel. Mirko Baratta, Daniela Anna Misul, Roberto Finesso, Ezio Spessa. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2018

Shihe Song. Implementation in matlab of the TAF (time average filtering) procedure to filter in-cylinder pressure signals of IC engines. Rel. Stefano D'Ambrosio, Roberto Finesso. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2018

[img] Peiheng Han. SIMULATION AND ANALYSIS OF MINI HYDRAULIC STEERING SYSTEM FOR OFF-ROAD VEHICLES. Rel. Massimo Rundo, Roberto Finesso. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2018

[img] Prisco Ferrentino. The impact of vehicle auxiliary systems on battery electric vehicle design and performance. Rel. Ezio Spessa, Daniela Anna Misul, Roberto Finesso, Vittorio Ravello. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2018

5 April 2018

[img] Alessandro Mancini. Development of a model-based controller of BMEP and NOx emissions in a 3.0 L diesel engine and assessment by means of the HiL methodology. Rel. Ezio Spessa, Roberto Finesso, Stefano D'Ambrosio. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2018

[img] Tommaso Barbasio. Sviluppo di un modello monodimensionale di tipo "mean value" di un motore diesel 11.0L heavy-duty mediante GT-Power = Development of a mean-value GT-Power model of a heavy-duty 11.0L diesel engine. Rel. Ezio Spessa, Roberto Finesso. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2018

20 September 2018

[img] Lorenzo Bacchi. Validazione di un modello di un motore diesel 11.0L heavy-duty mediante GT-Power = Validation of a 11.0L heavy-duty diesel engine model with GT-Power. Rel. Ezio Spessa, Stefano D'Ambrosio, Roberto Finesso. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2018

18 July 2019

[img] Meir Vainer Lechtman. Calibration and assessment of the “Di-Pulse” heat release predictive model for a 2.3L diesel engine for light-duty applications simulated in GT-power. Rel. Roberto Finesso, Stefano D'Ambrosio, Omar Marello. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2019

25 July 2019

[img] Luigi Antinucci. Analisi in ambiente GT-Power delle prestazioni di un motore Diesel light duty equipaggiato con sistema e-boost. Rel. Daniela Anna Misul, Mirko Baratta, Roberto Finesso. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2019

This list was generated on Wed Sep 18 22:42:26 2019 CEST.