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Raffaele Di Palo.
Gearshift Strategies for a Through The Road Parallel Hybrid Electric Vehicle.
Rel. Alessandro Vigliani, Aldo Sorniotti, Enrico Galvagno, Fabio Vacca. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2018
Marco Ricco.
FRONT-TO-TOTAL ANTI-ROLL MOMENT DISTRIBUTION CONTROL TO ENHANCE VEHICLE CORNERING RESPONSE.
Rel. Mauro Velardocchia, Aldo Sorniotti. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2018
Francesco Soldano.
Simulation and control of a through-the-road-parallel hybrid electric vehicle.
Rel. Alessandro Vigliani, Enrico Galvagno, Aldo Sorniotti. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2019
Alessandro Percolla.
Frequency domain models for active suspension controller design.
Rel. Alessandro Vigliani, Aldo Sorniotti, Enrico Galvagno. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2019
Gaetano Tavolo.
On the effect of prediction model complexity on the performance of a nonlinear model predictive controller for the energy management of a parallel hybrid electric vehicle.
Rel. Mauro Velardocchia, Aldo Sorniotti. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2020
Simone Martini.
Application of Enhanced Model Reference Adaptive Control (EMRAC) algorithms to the tracking problem of Space Robotic Manipulators.
Rel. Massimo Violante, Umberto Montanaro, Aldo Sorniotti. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2020
Pietro Stano.
On the effect of prediction model complexity on the performance of a non linear model predictive controller for the energy management of a parallel hybrid electric vehicle.
Rel. Mauro Velardocchia, Aldo Sorniotti. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2020