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Elenco delle tesi il cui relatore è "De Carvalho Pinheiro, Henrique"

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Numero di pubblicazioni : 22.

Zihao Guo, Simone Manzone, Francesco Marchiori, Sai Santosh Nadakuditi, Andrea Poletti. Hybrid fuel cell and battery EVs_physical modelling and energy management strategies. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro, Elia Grano. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2024

Venkatesh Kannan. MULTIBODY SIMULATION OF SEMI-ACTIVE SUSPENSION SYSTEMS WITH SMART BALL JOINT. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro, Luca Boaglio. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2024

Matteo De Carlo. Modelling and control of an innovative braking system: from test bench to full vehicle application. Rel. Massimiliana Carello, Giovanni Imberti, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2024

Sidorela Caushaj. Electromagnetic Interaction Model of an Electric Motor and a Magneto-rheological Brake. Rel. Massimiliana Carello, Giovanni Imberti, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Aerospaziale, 2023

Giuseppe Pio Tempone. Innovative Zero-Emissions Braking System: performance analysis and energy consumption optimization. Rel. Massimiliana Carello, Giovanni Imberti, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2023

Gianluca Libbia. Track temperature influence on lateral dynamic performances of different tires and vehicles evaluated using a simple compensatory model. Rel. Massimiliana Carello, Alessandro Messana, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2023

Jnanashekar Prakash Reddy. Workspace and Stability analysis of an Aerial Platform Vehicle using Multibody Dynamics. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro, Giovanni Imberti. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2023

Emanuele Ferrari. Full vehicle model of the fuel cell prototype IDRAxx. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro, Alessandro Messana. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2022

Salvatore Lubertino. Path Planning development for Human-Like Virtual Driver. Rel. Massimiliana Carello, Alessandro Messana, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2022

Elia Grano. Advanced electrical and thermal models for battery electric vehicles multi-step design. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro, Ettore Bianco. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2022

Fabio Renzetti. Control strategies comparison for automotive active systems. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2022

Simone Savant. Temperature Influence on Tire and Vehicle Lateral Dynamic Performance. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2022

Giovanni Imberti. Regenerative Braking Effects on Pollutant Release and Zero-Emissions Brakes Technologies. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2021

[img] Elias Paul. Electric Urban Mobility Solution (EUMS) for Indian Market - Personal Mobility - Market Analysis, Vehicle Architecture & Cost Estimation. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2021

Eyas Awadelkarim Hamid Ali. Vehicle Direct Yaw Moment based ESC and Wheel slip-based ABS Control Optimization using Data-Driven Approach and CADLM Lunar. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro, Stefano Ballesio. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2021

Nicola Rosso. Multibody modelling and experimental validation of an innovative light-weight rear suspension architecture. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2021

Kevin Pistono. High-level controller design applied to vehicle active systems: from system modelling to validation on a static simulator. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2021

Fausto Fois. Smart Ball Joint: from mechanical design to semi-active suspension control. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2021

Francesco Russo. Advanced vehicle dynamics control systems through active aerodynamics. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2019

Diego Cruz Stanke. Perceived Comfort Analysis on Highway Overtake Manoeuvres Through Data Fusion. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2019

Davide De Cupis. Active Aerodynamics Design and Perfomance Optimization for High End Vehicle. Rel. Massimiliana Carello, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2019

Edoardo Galanzino. All-wheel drive electric vehicle performance optimization: from modelling to subjective evaluation on a static simulator. Rel. Massimiliana Carello, Alessandro Ferraris, Henrique De Carvalho Pinheiro. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Automotive Engineering (Ingegneria Dell'Autoveicolo), 2019

Questa lista è stata generata il Wed Dec 18 21:29:11 2024 CET.