Up a level |
Talal Almutaz Almansi Abdalla. Modelling and Identification of a Dual Clutch Actuator. Rel. Diego Regruto Tomalino, Vito Cerone, Massimo Canale. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2018
Ahmed Hassan Abdelaziz Elhaddad. Modelling,Identification and Control of a Dual Clutch Actuator. Rel. Vito Cerone, Massimo Canale, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2018
Stefano Coretti. Actuator Position Control of Dual Clutch Transmission systems using Model Predictive Control techniques. Rel. Vito Cerone, Massimo Canale, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2018
Eva Beccani. Virtual sensor based feedback control of a clutch actuator. Rel. Vito Cerone, Massimo Canale, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2018
Yuri Evangelista. Model Predictive Control for an Inertial Sea Wave Energy Converter. Rel. Massimo Canale, Vito Cerone, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2019
Silvia Zedda. Short term sea wave force prediction for feedback control of a wave energy converter. Rel. Diego Regruto Tomalino, Vito Cerone, Massimo Canale. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2019
Stefano Binati. Model Predictive Control approach to optimal on board energy management in electrified powertrains. Rel. Massimo Canale, Vito Cerone, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2020
Pasquale Tedesco. Model Predictive Control approach to optimal on board energy management in electrified powertrains. Rel. Diego Regruto Tomalino, Vito Cerone, Massimo Canale. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2020
Giuseppe Casulli. Robust identification and control for sea wave energy conversion. Rel. Vito Cerone, Diego Regruto Tomalino, Massimo Canale. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2020
Cosimo Schifone. A robust control approach to the problem of the sea wave energy conversion. Rel. Diego Regruto Tomalino, Massimo Canale, Vito Cerone. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2020
Irene Pardini. Energy management in hybrid vehicles through joint optimization of torque split and gear shift. Rel. Massimo Canale, Vito Cerone, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2021
Edoardo Argano. Kalman filter based real-time road slope estimation for automotive application, based on longitudinal and lateral dynamic models. Rel. Vito Cerone, Massimo Canale, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2021
Marco Benintende. Micro-slip control of automated manual transmission systems through Hybrid Model Predictive Control methodologies. Rel. Massimo Canale, Vito Cerone, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2021
Andrea Saltarelli. Optimal energy management in hybrid vehicles based on mission information. Rel. Diego Regruto Tomalino, Massimo Canale, Vito Cerone. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2021
Simone Pirrera. A polynomial optimization approach to gray-box system identification. Rel. Diego Regruto Tomalino, Vito Cerone, Sophie Fosson. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2021
Sebastiano Coppola. Optimal Thermal Management for Electrified Vehicles: a model predictive control approach based on route information. Rel. Diego Regruto Tomalino, Massimo Canale, Vito Cerone. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2022
Giorgia Taiano. Optimal Thermal Management for Electrified Vehicles: a model predictive control approach based on route information. Rel. Diego Regruto Tomalino, Massimo Canale, Vito Cerone. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2022
Giovanni Catalano, Corrado Raiola. Implementation of a novel control-based training algorithm for recurrent neural networks. Rel. Sophie Fosson, Vito Cerone, Simone Pirrera, Diego Regruto Tomalino. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2023
Claudia Cafasso, Edoardo Imperatrice. A neural network approach to direct data-driven control design. Rel. Diego Regruto Tomalino, Vito Cerone, Sophie Fosson, Simone Pirrera. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2023