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Marco Del Prete. High Temperature Sensitive Optimal Calibration of Energy Management for a Parallel-Through-the-Road Hybrid Electric Vehicle. Rel. Giovanni Belingardi, Pier Giuseppe Anselma. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2020
Maya Maatouk. Design optimisation of full and plug-in Hybrid electric vehicle powertrains. Rel. Giovanni Belingardi, Pier Giuseppe Anselma. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2021
Marco Capello. Ottimizzazione tramite algoritmi 'Particle Swarm Optimization' della strategia di controllo per un veicolo ibrido 'heavy-duty' a 'fuel cells'. = Optimization of the control strategy for a heavy-duty fuel-cell hybrid vehicle using Particle Swarm Optimization algorithm. Rel. Daniela Anna Misul, Giovanni Belingardi, Matteo Spano, Pier Giuseppe Anselma. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica, 2021
Ilaria Principe. Thermal Modelling of a Fuel Cell System for an Electric Vehicle. Rel. Daniela Anna Misul, Giovanni Belingardi, Matteo Spano, Pier Giuseppe Anselma. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Meccanica (Mechanical Engineering), 2021
Leonardo Pasquali. State of Charge and parameter estimation for a 48V Lithium-Ion battery based on temperature dependent second-order RC model. Rel. Angelo Bonfitto, Sara Luciani, Pier Giuseppe Anselma. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Mechatronic Engineering (Ingegneria Meccatronica), 2022