![]() | Livello precedente |
Nicolo' Parola.
Investigating the impact of degradation on the energy management of a hybrid hydrogen-battery powertrain for the railway transport.
Rel. Marta Gandiglio, Paolo Marocco, Gabriele Peyrani, Massimo Santarelli. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Energetica E Nucleare, 2024
Lavinia Gaeta.
Modelling of a hybrid propulsion system based on SOFC (Solid Oxide Fuel Cell) and ICE (Internal Combustion Engine).
Rel. Paolo Marocco, Marta Gandiglio, Gabriele Peyrani. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Energetica E Nucleare, 2024
Erica Bellomo.
Hybrid Solid Oxide Fuel Cell and Internal Combustion Engine Propulsion System for Maritime Decarbonization: Energy and Environmental Assessment.
Rel. Paolo Marocco, Marta Gandiglio, Gabriele Peyrani. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Energetica E Nucleare, 2025
Carlo Orlando.
Investigation of Energy Management Strategies for Fuel Cell-Hybrid Propulsion Systems in the Railway Sector.
Rel. Paolo Marocco, Marta Gandiglio, Gabriele Peyrani, Massimo Santarelli. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Energetica E Nucleare, 2025