polito.it
Politecnico di Torino (logo)

“Market entry, categories and value propositions in the digital domain” - A Comparative Longitudinal Case Study on Uber vs. BlaBlaCar

Giulia Bonadio

“Market entry, categories and value propositions in the digital domain” - A Comparative Longitudinal Case Study on Uber vs. BlaBlaCar.

Rel. Marco Cantamessa, Paolo Aversa. Politecnico di Torino, Corso di laurea magistrale in Ingegneria Gestionale (Engineering And Management), 2018

[img]
Preview
PDF (Tesi_di_laurea) - Tesi
Licenza: Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB) | Preview
Abstract:

"The Interplay between cognition and activities in digital business models" - A comparative longitudinal case study on Uber vs. BlaBlaCar.

Relatori: Marco Cantamessa, Paolo Aversa
Anno accademico: 2018/19
Tipo di pubblicazione: Elettronica
Numero di pagine: 111
Soggetti:
Corso di laurea: Corso di laurea magistrale in Ingegneria Gestionale (Engineering And Management)
Classe di laurea: Nuovo ordinamento > Laurea magistrale > LM-31 - INGEGNERIA GESTIONALE
Aziende collaboratrici: NON SPECIFICATO
URI: http://webthesis.biblio.polito.it/id/eprint/9584
Modifica (riservato agli operatori) Modifica (riservato agli operatori)